Ons bestelproces bestaat uit een viertal duidelijke stappen. Je bestelling wordt pas definities nadat je jouw bestelling hebt bevestigd bij je bank. Daarvoor kunt je alles nog naar wens aanpassen.
Selecteer je producten
- Met de knop “In winkelwagen” kun je een product toevoegen aan je winkelwagen. Wanneer je exemplaren wilt bestellen kun je het aantal aanpassen. Hiervoor gebruik je de knop “Winkelwagen bijwerken”.
- Met de knop “Doorgaan naar afrekenen” ga je verder naar de pagina waar je je gegevens kunt invoeren.
- Indien je een product wilt verwijderen uit je winkelwagen klikt je op het icoontje “x” of verander het aantal naar “0” en klik op “Winkelwagen bijwerken”.
- Wanneer je klaar bent met winkelen klik je op “Afrekenen”.
Vul je adresgegevens in
- Wanneer je een bestaande klant bent kun je inloggen door de klikken op “Inloggen”.
- Indien je ingelogd bent selecteer je het factuuradres uit je adresboek. Indien je een nieuwe klant bent vul je hier de factuurgegevens in.
- Wanneer je wilt dat je bestelling naar een ander adres wordt geleverd vink je “Verzend naar dit adres” uit. Er verschijnt dan een formulier waar je het adreslever adres kunt selecteren of opnieuw kunt opgeven.
Kies een betaalmethode
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethodes.
- iDeal
- Directe bankoverschrijving
Controleer je bestelling
Voordat je de bestelling kun de de bestelling controleren.
- Indien alle gegevens kloppen klik je op “Bestelling plaatsen”.
- In het volgende scherm kun je de betaling voltooien bij je eigen bank.
Heb je vragen over het bestellen? Stuur een e-mail naar info@baristabrothers.nl.